Paketi
Start-up paket
Postavitev celotnega sistema za kratkoročno oddajanje.
Delno upravljanje
Prijavite goste preko izbranega sistema in izdajate račune.
Polno upravljanje
Skrbite za redno vzdrževanje namestitve, za ostalo poskrbimo mi.
Čiščenje
Strošek je zaračunan gostu po postavki končno čiščenje.
Vključuje prevoz do nastanitve, čistila in pranje posteljnine.
Soba
do 30 m²
Apartma
do 55 m²
Počitniška hiša
do 80 m²
Pričnimo z upravljanjem
Q&A
Po tem ko stopite v stik z nami, vam bomo najprej predstavili našo storitev in preverili ali je nastanitev primerna za oddajo, novim sobodajalcem bomo pomagali vstopiti v svet oddajanja nastanitev, izkušenim pa pomagali celoten proces optimizirati in predlagali morebitne izboljšave.
Sledi podpis pogodbe o upravljanju in ureditev vaše enote za kratkoročno oddajanje. Odprli oziroma optimizirali bomo glase na spletnih portalih, poskrbeli za urejeno dokumentacijo ter vse potrebno za uspešno in legalno oddajanja nastanitve.
Ko je vaša nastanitev pripravljena za goste, pri nas poskrbimo za vse kar potrebujete:
- Upravljanje nastanitev na izbranih platformah,
- Celotna komunikacija z gosti,
- Profesionalno čiščenje in pranje,
- Optimizacija cen nastanitev,
- Prijava gostov v eTurizem,
- Davčno potrjevanje in izdajanje računov,
- Vodenje knjige gostov,
- Računovodske storitve.
V kolikor nastanitev že oddajate vam prehod k naši agenciji ne bo povzročil dodatnih stroškov. V primeru, da ste popolni začetnik vam naša agencija pomaga vzpostaviti celoten posel sobodajalstva.
V kolikor dejavnost opravljate občasno, se lahko registrirate kot sobodajalec. Sobodajalec je fizična oseba, ki dejavnost oddaje nepremičnin opravlja občasno. Občasno pomeni skupno ne več kot 150 dni na leto, nudite pa lahko največ 15 ležišč.
Če dejavnost opravljate redno oziroma nudite več kot 15 ležišč, bo potrebna registracija dejavnosti. (s. p ali d. o. o.) Več o tem si lahko preberite v članku. Svetujemo vam, da si več o oddaji stanovanj preko Airbnb in Bookinga, preberete na spletni strani finančne uprave.
Da bomo lahko opravljali tovrstne dejavnosti in sklenili pogodbo o upravljanju ter da bo naš posel legaliziran, moramo pred začetkom urediti še naslednje. Ampak brez skrbi, v kolikor vam kaj od tega še manjka vam nudimo pomoč in podporo pri ureditvi dokumentacije oziroma pridobitvi potrebnih soglasji.
- Registracija sobodajalstva oziroma odprtje s.p ali d.o.o,
- Kategorizacija in označitev nastanitvenega obrata,
- Pridobitev soglasja etažnih lastnikov v kolikor se nastanitev nahaja v večstanovanjski stavbi,
- Ureditev splošnih pogojev kot so požarna varnost in varnost inštalacij.
V primeru delnega upravljanja račune izdajate sami, pri polnem upravljanju pa račune izdajamo mi v vašem imenu preko davčne blagajne.
Seveda! To je vaša nastanitev in uporabljate jo lahko kadar želite, seveda pod pogojem, da v tem obdobju ni rezervacij. Datume za vašo uporabo preprosto blokirate v channel managerju.
V primeru, da nastanitev nima recepcije je potrebno na njej urediti sistem za samoprijavo gostov kot so pametne ključavnice oziroma key-box.
Prisotni smo na celotnem območju Slovenije, najbolj pa smo aktivni na trgih kot so Ljubljana, Kranjska gora, Bled in obala.