Kako oblikovati cenovno strategijo za vašo nastanitev?

Pogoj za visoko zasedenost vaše počitniške enote in povečanje dobička je pravilno postavljena cenovna strategija. Cena nočitve mora biti dovolj visoka, da pokrije vse fiksne in variabilne stroške hkrati pa mora ostati konkurenčna na trgu ter vam še vedno prinašati dovolj prihodkov, da se oddaja vaše nastanitve splača. Iskanje prave cene lahko zahteva kar nekaj časa, truda in eksperimentiranja.

Pravilno postavljena cenovna strategija počitniške nastanitve bo povečala zasedenost in prihodke. Cenovno strategijo lahko postavite sami, lahko vam pri tem pomaga agencija za upravljanje nastanitev obstajajo pa tudi orodja, katera vam olajšajo to delo. Če ste se odločili, da boste cenike postavili sami smo za vas pripravili naslednje napotke:

1. Določite najnižjo ceno

Ko postavljate najnižjo ceno zagotovite, da so obračunani vsi vaši fiksni in variabilni stroški, kot so plačilo vseh stroškov, davkov in morebitnih provizij za upravljanje. Poleg tega v zakup vzemite, da nastanitev potrebuje redna profesionalna globinska in generalna čiščenje ter popravila. Pri vzdrževanju in čiščenju bodite še posebej pozorni saj vam bo to prineslo dobre ocene in v prihodnosti večje prihodke. Ko poznate vse stroške, na podlagi te določite najnižjo ceno, katera vam bo še vedno prinašala minimalni dobiček.

2. Preverite cene konkurentov na vašem območju

Vaša konkurenca vam, da vpogled v celotno cenovno strategijo. V svojem mestu oziroma na istem območju na rezervacijskih straneh kot so Booking.com in Airbnb poiščite podobne počitniške nastanitev kot je vaše.  Uporabite iskalne filtre za prikaz počitniških enot, ki imajo enako opremo in število sob kot vaše. Preverite njihove cenovne politike, pri tem pa bodite pozorni, da primerjate primerljive enote. Ko spoznate cene konkurentov boste že korak bližje pri določanju prave cene.

3. Določite nizko in visoko sezono

Večina lastnikov počitniških nastanitev ima nastavljena dva cenika, za nizko in visoko sezono. Cene nizkih in visokih sezon lahko pogledate tudi na koledarjih konkurentov. Glede na vašo lokacijo in letni čas določite nizko in visoko sezono. Pri nizki sezoni upoštevajte najnižjo ceno, ki ste jo določili, da ne boste oddajali pod njo.

4. Določite posebne cene za praznike in dogodke.

Izkušeni lastniki počitniških stanovanj vedo, da se povpraševanje spreminja pogosteje kot letni časi. Nanj vplivajo tudi tedenski,  ali celo dnevni dejavniki, od vremena do dogodkov in praznikov. Pogosto prilagajanje cen vam bo pomagalo zapolniti koledar in povečati zaslužek na posamezne nočitve.

5. Bodite fleksibilni

Čeprav je cilj rezervirati vsako noč, je to zelo malo verjetno, tudi na najbolj priljubljenih lokacijah. Dobro postavljena cenovna strategija počitniškega doma lahko zmanjša število prostih noči, vendar morate še vedno ostati aktivni, da proste termine čim učinkovitejše zapolnite, ne bojte se eksperimentirati z različnimi cenami, gostom pa ponudite tudi različne popuste in druge ugodnosti s katerimi jih boste privabili in tako čim učinkovitejše zapolnili proste termine.

6. Najemite agencijo

Sodelovanje z agencijo Nomadi pri upravljanju vaših namestitev vam prinese tudi brezplačno izdelavno cenovne strategije za vašo namestitev, pošljite nam povpraševanje oziroma nas kontaktirajte preko spodnjega obrazca in kmalu bomo stopili v stik z vami.

Fill out this field
Vnesite veljaven e-naslov.
Fill out this field

Airbnb upravljanje

keyboard_arrow_up