Tržna Analiza
oziroma raziskava trga vam bo pomagala razumeti koliko boste lahko zaslužili z vašo nepremičnino namenjeno kratkoročni oddaji. Morda razmišljate o nakupu počitniške nastanitve ali pa si želite svojo hišo oziroma stanovanje preurediti v turistično namestitev vendar ne veste ali bo namestitev dovolj donosna, da se vam bo investicija splačala. Imate namestitev pripravljeno na oddajo vendar ne veste kako se lotiti cenovne strategije in postavite cene oziroma že oddajate na platformah kot so Airbnb in Booking.com in niste zadovoljni z zasedenostjo?
V vseh omenjenih primerih priporočamo, da se obrnete na agencijo za upravljanje nastanitev, katera bo za vas naredila Tržno analizo. Ta vam bo pokazala, za koliko boste lahko vašo nastanitev oddajali, kakšna bo pričakovana zasedenost in letni donos. Z vsemi temi informacijami boste lažje sprejemali odločitve preden se odločite postati sobodajalec na spletnih mestih kot so Airbnb in Booking.com.
V naslednjih 4 točkah bomo odgovorili kaj boste z izdelano Tržno Analizo pri naši agenciji pridobili in kako vam bodo te informacije koristile pri kratkoročnem oddajanju vaše namestitve oziroma pri odločanju o investiciji v takšno namestitev.
1. Pregled trga
V tržni analizi najprej definiramo trg v katerem se namestitev nahaja in določimo v katerem kakovostnem razredu se ta nahaja. Naslednji korak je iskanje primerljivih enot v istem kakovostnem razredu in pridobitev podatkov o zasedenosti in cenah nočitev teh enot, kateri nam bodo pomagali pri oceni prihodkov.
2. Ocena prihodkov
Podatke, katere smo pridobili pri pregledu trga prenesemo v oceno prihodkov kjer na podlagi teh podatkov določimo bazno ceno nočitve ter čim natančneje ocenimo pričakovano stopnjo zasedenosti glede na statične podatke konkurence v tem območju. Ko imamo enkrat okvirni izračun bruto letne donosnosti izračunamo še okvirne stroške, ki jih bomo imeli pri poslovanju in ocenimo pričakovan letni dobiček nastanitve.
3. Definiranje sezon
Da bomo lahko boljše ocenili kakšni bodo naši prihodki tudi po mesecih in za pravilno postavitvijo sezonskih cen je potrebno definirati sezone. Za nastanitve definirano najprej srednjo sezono katera bo imela bazno ceno nočitve katero smo že določili v pregledu trga. Nato določimo še visoko in nizko sezono. Glede na območje in povprečno zasedenostjo tega območja predlagamo in določimo priporočeno zvišanje cen v visoki sezoni in znižanje cen v nizki sezoni.
4. Cenovna strategija
Ko smo definirali sledi oblikovanje cenovne strategije za celotno leto v kateri določimo pričakovano zasedenost in cene nočitev za vsak mesec. Na podlagi tega tudi ocenimo pričakovane prihodke po mesecih, ki dajo bolj jasno sliko kakšen bo znašal denarni tok. Predlagamo tudi morebitna zvišanja glede na posebne praznike oziroma obdobja, katera bi pomembno lahko vplivala na ceno, s tem pa se izdelava naše tržne analize tudi zaključi.
Začnimo s Tržno analizo za vašo počitniško nastanitev
Tržna Analiza
Naj vam pomagamo sprejeti pravilno odločitev preden se podate na pot investiranja v kratkoročno nastanitev oziroma se podate na pot sobodajastva. S tržno analizo boste prejeli vse ključne informacije.